خدمات واردات کامیون داف

واردات کامیون داف

واردات کامیون داف مزایای زیادی در پی دارد؛ طوری که ضمن داشتن کیفیت بسیار خوب، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارد. این وسیله حمل و نقل ساخت شرکت داف در هلند است. تجهیزات آن طوری طراحی شده است که در جاده‌های طولانی مانع از خستگی رانندگان می‌شود و باعث ایجاد حس راحتی برای افراد می‌گردد.

کشنده daff

شرکت بازرگانی گسیل کالای شرق  به عنوان حامی و حمایت کننده در راستای خدمت رسانی و نوسازی و گشایش مشکلات ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور یکی از شرکتهای موفق و خوش سابقه و خوشنام در جهت واردات کشنده DAF در خدمت مشتریان عزیز این ناوگان و میهن عزیزمان ایران میباشد. این شرکت با تعامل و همکاری سازنده در جهت ارائه خدمات و رضایتمندی مشتریان خود خدمات پس از فروش کامیون (کشنده) های وارداتی داف را در سریع ترین زمان ممکن از شرکت توسعه صادرات ارگ پارس دریافت مینماید .

شرکت واردات کامیون داف

شرکت وارد کننده کامیون داف

شرکت واردات کامیون داف به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان وسایل نقلیه سنگین با بهترین کیفیت و فناوری‌های روز دنیا است. افرادی که قصد واردات این کالا را دارند می‌توانند جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با مراحل و قوانین مربوط به آن با کارشناسان در گسیل کالای شرق ارتباط برقرار کنند.

شرکت واردات کامیون داف

قیمت کشنده داف

قیمت کشنده داف را می‌توانید از سایت گسیل کالای شرق پیگیری کرده و در صورت نیاز مشاوره رایگان دریافت کنید. جهت خرید کامیون داف با شماره‌های ۰۹۱۲۷۹۲۳۵۹۱ یا ۰۲۱۸۸۲۰۱۵۱۹ تماس بگیرید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

واردات کشنده داف

خرید کامیون داف

در حین خرید کامیون DAF حتما به ابعاد، قدرت موتور، حجم ادبلو، تحمل بار، ظرفیت باک بنزین، شاخص آلایندگی، شرکت سازنده، نوع گیربکس و تعداد دنده آن توجه کنید.

واردات کامیون داف توسط شرکت گسیل کالای شرق

مختصری در مورد شرکت DAF

DAF TRUCKS  یک شرکت فناوری و برترین تولید کننده خودروهای تجاری در اروپا است. DAF یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت PACCAR Inc است که پیشرو در زمینه فناوری جهانی در طراحی و تولید خودروهای تجاری سبک، متوسط و سنگین با کیفیت برتر است. PACCAR همچنین پیشرانه های دیزلی و الکتریکی پیشرفته را طراحی و تولید می کند، خدمات مالی و فناوری اطلاعات را ارائه می دهد و قطعات کامیون مربوط به تجارت اصلی خود را توزیع می کند.

کشنده داف

شرکت DAF به طور مداوم در حال کار بر روی کاهش بیشتر اثرات زیست محیطی فعالیت های خود میباشد. به عنوان مثال، در محوطه آیندهوون ، آب کانالی در نزدیکی این شرکت برای خنک کردن تاسیسات تولیدی به جای آب آشامیدنی با کیفیت بالا استفاده می شود. و در آزمایشگاه جدید آزمایش موتور پیشرفته ، از ترمزهای موتور الکتریکی پیشرفته استفاده می شود. اینها برق کافی برای تامین 20 درصد تقاضای کارخانه های DAF در آیندهوون تولید می کنند. رنگ های مبتنی بر آب برای پوشش اجزای مربوطه مانند شاسی، موتورها و محورها استفاده می شود. هر دو تاسیسات تولید در هلند و بلژیک با «ضایعات صفر تا دفن زباله» مواجه می شوند: هیچ زباله ای در محل دفن زباله دفع نمی شود، اما در عوض بیشتر پردازش می شود. در محل Westerlo، یک فروشگاه رنگ کابین جدید ساخته شده است، این تسهیلات جدید منجر به فرآیند بسیار کارآمد و کاهش بیشتر انتشار اجزای آلی فرار VOC خواهد شد.

واردات کشنده daff

اولین تولید کننده کامیون حامی محیط زیست

DAF یک پیشرو در محیط زیست است که طیف کاملی از موتورهای دیزلی کارآمد و فوق‌العاده تمیز را ارائه می‌کند که سخت‌گیرانه ‌ترین استانداردهای آلایندگی را دارند. DAF یکی از اولین تولیدکنندگان کامیون اروپایی بود که با استاندارد ISO 14001 برای مراقبت از محیط زیست مطابقت داشت. تمامی امکانات تولیدی به «صفر زباله تا دفن زباله» دست یافته اند. به لطف استفاده از جدیدترین و بسیار پیشرفته‌ترین فناوری‌ها، تأسیسات رنگ کابین جدید و فوق مدرن DAF در  Westerlo، بلژیک، آخرین نمونه از اینکه چگونه DAF در مراقبت و مراقبت از محیط زیست پیشرو است.

daff

در مسیر حمل و نقل جاده ای حتی تمیزتر

انتشار جهانی CO2 و کیفیت هوای محلی – اینها مسائلی هستند که برای هر یک از ما پیامدهایی دارند. و این شامل DAF می شود. به همین دلیل است که ما در حال توسعه و آزمایش بسیاری از فناوری‌های جدید و موجود در مسیر حمل‌ونقل جاده‌ای تمیزتر و پایدارتر هستیم. یک چیز مسلم است: هر برنامه حمل و نقل رویکرد خاص خود را می طلبد.

واردات کشنده داف

مقالات مرتبط

تولید نایلون

مطالعه

تولید نایلکس

مطالعه

گواهی مبدا چیست

گواهی مبدا چیست

مطالعه

حمل بار فله چیست

حمل بار فله چیست؟

مطالعه

کاپوتاژ چیست

کاپوتاژ چیست؟

مطالعه

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب