سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند

معرفی :
کارت های هوشمند از جمله امکاناتی هستند که در راستای توسعه فناوری اطلاعات در زندگی ما راه پیدا کرده اند. این فناری با گسترش طی سال ها در ابعاد بزرگ و کوچک محدودیت های زیادی را کنار گذاشته و در بخش های مختلفی باعث پیشرفت در کار های روزمره ما شده اند. کارت های هوشمند از سال های گذشته در کشور ما خیلی همگانی تر شده و سازمان های متعددی هستند که برای امور خود از این نوع کارت ها پشتیبانی می کنند. کارت های هوشمند مثل کارت سوخت، کارت پایان خدمت، گواهینامه و غیره در پروژه های ملی ما توسعه یافته و در حال گسترش هستند.
در کنار مواردی که به آن اشاره شد، یکی از امکاناتی که در فناوری هوشمند فعالیت خود را آغاز کرده است، کارت های بازرگانی هوشمند است. بازرگانان با استفاده و بهره وری از کارت های بازرگانی هوشمند می توانند از محدودیت های زیادی عبور کرده و از آخرین امکانات به روز بدون محدودیت های زمانی استفاده ببرند. با افزایش دسترسی به کارت بازرگانی هوشمند در رفت و آمد های غیر ضروری و معطلی ها جلوگیری شده و به کارگیری بیشتر آن ها باعث رونق اقتصادی چه در سطح کشور و چه در سطوح بین المللی خواهد شد.
در راستای گسترش این فناوری در مقاله امروز قصد داریم که به معرفی سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند پرداخته و به صورت کامل نحوه ثبت نام، ورود، ثبت درخواست صدور کارت، شرایط دریافت کارت بازرگانی و بازیابی رمز عبور برای ورود به سامانه را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند

سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند که با آدرس cscs.chambertrust.ir به فعالیت می پردازد از جمله پروژه هایی است که در چند سال اخیر در سطح ملی گسترش یافته و به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است. هدف اصلی از به کارگیری این سامانه همان طور که از اسم آن مشخص است یکپارچه سازی و ایجاد یک سازمان منظم برای فرایند هایی است که به کارت های بازرگانی و عضویت، ارائه خدمات مختلف به بازرگانان، ساماندهی به کارت هوشمند بازرگانی، خدمات رسانی به اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و ساده تر کردن پروسه و امور مرتبط با این سازمان است.

معرفی سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند

در راستای تفاهم نامه سه طرفه ای میان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور ایران با وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق تعاون مرکزی در کشور صورت گرفت. استفاده از این سامانه محدودیت های زمانی و مکانی را کنار گذاشته و با صرفه جویی در زمان از رفت و آمد های غیر ضروری جلوگیری می کند. این سامانه یکپارچه با ویژگی های اصلی خود که شامل یکپارچه و مجمتع بودن، پشتیبانی گواهی دیجیتال، مجهز به کارتابل الکترونیکی، پویا، سریع و آسان و همچنین در دسترس بودن وابسته به پایه ریزی مبتنی بر وب قادر خواهد بود به صورت آنلاین خدمات الکترونیکی را در هر زمان و مکانی به کاربران ارائه کند.

 

http://cscs.chambertrust.ir

مقالات مرتبط

تولید نایلون

مطالعه

تولید نایلکس

مطالعه

گواهی مبدا چیست

گواهی مبدا چیست

مطالعه

حمل بار فله چیست

حمل بار فله چیست؟

مطالعه

کاپوتاژ چیست

کاپوتاژ چیست؟

مطالعه

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب