حمل بار از چین به دبی

حمل بار از چین به دبی

نیاز به مشاوره دارید؟

همین الان با مشاورین گسیل کالا تماس بگیرید:

حمل بار از چین به دبی بیشتر به صورت دریایی و از طریق کشتی‌های باری انجام می‌شود. نوع کانتینر بار دریایی به ماهیت کالا وابسته است که باید طبق آن کانتینر مناسب را انتخاب کنید.

روش های حمل بار از چین به دبی

روش‌های حمل بار از چین به دوبی، مزایایی را برای افراد به همراه دارد که این مزایا سبب می‌شود بازرگانان و تجار این مسیر را برای واردات کالا به ایران انتخاب کنند. روش‌های متنوعی برای حمل و نقل بین المللی وجود دارد که به شرح زیر است:

  • حمل بار دریایی از چین به دبی
  • حمل بار به صورت هوایی از چین به دبی
  • سرویس درب به درب

انتخاب هر یک از روش‌های ذکر شده با توجه به ماهیت کالا، حجم کالا، هزینه و زمان و بسیاری از موارد دیگر برای افراد متنوع است.

حمل کالا از چین به دبی بیشتر به صورت دریایی و از طریق کشتی انجام می‌شود. نوع کانتینر حمل و نقل دریایی کاملا بستگی به ماهیت کالا دارد و با توجه به بار و نوع کالا باید کانتینر مناسب برای بار انتخاب شود. به عنوان مثال کالاهای غذایی و فاسد شدنی باید با کانتینر یخچال‌دار حمل شود.

روش های حمل بار از چین به دبی

حمل دریایی از چین به دبی

روش‌های ارسال کالا از چین به دبی بسیار متنوع است که با توجه به نیاز افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرویس دریایی از چین به دبی به دو صورت Fcl وLcl ارائه می‌گردد. در حمل دریایی به روشfcl  تمام فضای کانتینر برای حمل بار اجاره داده می‌شود. در صورتی که قصد حمل بار و کالاهای سنگین را دارید انتخاب این روش بهترین گزینه است.

روش دیگر حمل دریایی LCL به این صورت است که بار شخص به همراه بار‌های دیگر اشخاص در کانتیر مورد نظر قرار می‌گیرد و حمل می‌شود. این روش برای حمل بارهای کم و کوچک مناسب است.

حمل هوایی از چین به دبی

ارسال هوایی کالا از طریق هواپیماهای باربری انجام می‌شود. این روش جزء سریع‌ترین روش‌ها برای صادرات و واردات محصول است. اما باید توجه داشت که برای حمل بار به این روش محدودیت‌هایی نظیر وزن کالا و هزینه بالای آن به همراه دارد. مدت زمان ارسال خرده بار هوایی از چین به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد؛ اما به طور معمول می‌توان مدت زمان بین ۴ تا ۷ روز را در نظر داشت.

حمل هوایی از چین به دبی

مدت زمان حمل بار از چین به دبی

همانگونه که روش‌های حمل کالا از چین به دبی متنوع است، زمان حمل بار آن نیز با توجه به نوع و روش حمل و نقل متفاوت است. چنانچه سرعت حمل بار برایتان اهمیت دارد، حمل و نقل هوایی را انتخاب کنید. این نوع حمل بار بهترین و سریع‌ترین راه محسوب می‌شود. اما اگر حمل بار دریایی از چین به دبی را انتخاب می‌کنید در نظر داشته باشید که حدودا به زمانی بین ۳۰ تا ۳۵ روز کاری نیاز دارد. به عبارتی واردات از مبدا چین به مقصد دوبی به طور یکسره بین 30 تا 35 روز و در شرایط حمل به غیر یکسره یا به دفعات به مدت 45 تا 60 روز به طول خواهد انجامید.

هزینه حمل بار از چین به دبی

هزینه حمل بار از چین به دبی به عوامل متنوعی بستگی دارد. حجم، وزن کالا و همچنین روش‌های حمل و نقل از جمله عوامل مختلفی هستند که در تعیین هزینه کالا از چین به دبی نقش موثری دارد. در صورتی که کالا غذایی و یا فاسدشدنی باشد و حمل آن به سردخانه نیاز داشته باشد یا کالا سنگین و بزرگ باشد، نیاز به حمل به وسیله کانتینرهای بزرگ داشته و این عوامل در افزایش حمل بار بسیار تاثیرگذار است. روش‌های حمل از عوامل دیگری هستند که بر قیمت حمل و نقل تاثیرگذار است. هزینه حمل بار هوایی از حمل به صورت دریایی بالاتر است.

هزینه حمل بار از چین به دبی

حمل کالا از چین به دبی توسط شرکت گسیل کالای شرق

شرکت بازرگانی گسیل کالای شرق با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خدمات بازرگانی واردات و صادرات و ترخیص از صفر تا صد کلیه فرآیند بازرگانی و حمل کالا از چین به دبی در خدمت مشتریان عزیز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از کارشناسان ما در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید.

مزایای حمل کالا از چین به دبی

روش‌های حمل کالا از چین به دبی همانگونه که متنوع است مزایایی نیز به همراه دارد. در ادامه به برخی از مزایای حمل کالا از چین به دبی اشاره می‌کنیم.

  • هزینه حمل بار از چین به دبی پایین است.
  • در این روش حمل و نقل امکان ارسال کالاهایی که حمل آن به ایران محدودیت دارد، وجود دارد.
  • نداشتن نگرانی نسبت به گمرک و هزینه‌های آن در ایران
  • امکان حمل کالاهای تحریمی
  • واردات کالا بدون نیاز به اخذ مجوزهای ترخیص کالا

مزایای حمل کالا از چین به دبی

معایب حمل بار از چین به دبی

همانگونه که ارسال کالا از چین به دبی دارای مزایایی است، معایبی نیز به همراه دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  • احتمال آسیب دیدن مرسوله و بسته پستی در حین حمل و جابه‌‌جایی وجود دارد.
  • طولانی بودن مسیر حمل به دلیل دو مسیره بودن فرایند حمل در این روش از حمل و نقل

مراحل حمل بار از چین به دبی

حمل بار هوایی از دبی و حمل بار دریایی از چین، دو گزینه بسیار مناسب برای واردات یا حمل و نقل از چین به دبی است. بسته به چند عامل نظیر فضای موجود، حجم، سرعت، اندازه بار و بسیاری از موارد دیگر می‌توانید انتخاب کنید که کدام نوع حمل بار برای شما عزیزان راحت‌تر است. در ادامه به معرفی هر کدام خواهیم پرداخت:

1.     حمل و نقل هوایی از چین به دبی

حمل و نقل هوایی از چین به دبی بهترین گزینه است. اما باید توجه داشت که این نوع حمل و نقل نسبت به حمل و نقل دریایی بسیار گران‌تر است. فرودگاه‌های بسیاری در چین وجود دارد که حمل و نقل هوایی بین چین و دبی را انجام می‌دهند. زمان ترانزیت هم به این بستگی دارد که کدام فرودگاه برای حمل انتخاب شود. حمل هوایی نیز ممکن است بین ۲ تا ۱۰ روز تقریبا زمان بر باشد. در حقیقت، این بازه زمانی به شرایط مختلف دیگری هم بستگی دارد که عبارتند از:

  • فرودگاه چین که محموله را دریافت می‌کند.
  • در دسترس بودن و رزرو فضای باری در باربری
  • حمل و نقل کالا از انبار یا کارخانه به فرودگاه موردنظر
  • فرآیند ترخیص کالا از گمرک
  • فرآیند بازرسی‌های امنیتی

2.     حمل و نقل دریایی از چین به دبی

اگر به دنبال ارسال بارهای خود با وزن سنگین هستید، انتخاب حمل و نقل دریایی بهترین گزینه است. خدمات حمل بار دریایی از چین به دبی شامل مراحل بار کامل کانتینر و یا کمتر از بار آن است که بسته به نوع بار و موارد دیگر انتخاب می‌شود. حمل و نقل دریایی قیمت مقرون و به صرفه تری دارد، به ویژه در مواردی که وزن کالا بیش از ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد. انتخاب fcl وlcl  بسته به اندازه، حجم و نوع کالایی که به دنبال ارسال هستید، هزینه بسیار کمتری دارد.

چه کالاهایی را میتوان از چین به دبی ارسال کرد؟

روش‌های مختلفی برای حمل مرسوله از چین به دبی وجود دارد و محصولات فراوانی را با روش‌های مختلف می‌توان از طریق حمل بار از چین به دبی ارسال کرد. در این بین باید توجه داشت که حمل بار از چین به دبی به صورت هوایی برای برخی از کالاها وجود ندارد. برای دریافت لیست واردات کالا از چین به دبی می‌توان به گمرک این کشور مراجعه کرد؛ زیرا نقل و انتقال‌ کالاها مجاز بر اساس قوانین و مقرارت گمرک تعیین می‌شود.

خدمات حمل بار از چین به دبی

مدارک لازم برای حمل بار از چین به دبی

  • فاکتور تجاری
  • لیست بسته بندی
  • گواهی مبدا
  • اعتبار اسنادی
  • بارنامه جهت حمل و نقل دریایی
  • قبض خطوط هوایی برای حمل و نقل هوایی

نکته: گاهی مواقع نیاز است که مدارک بیشتری مثل گواهی و مجوزهای خاص را ارائه دهید. در صورتی که به این اسناد نیاز داشتید، می‌توانید از طریق باربری راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب